Trap thread ID: 883726748

First found on 2022-08-12(01:30:10)

Top Rated Desensitizing Anal Lube For Couples

Anonymous

08/11/22(Thu)21:27:37 No.883726748

72 KB
Eternal trap/femboy/sissy thread

noko

08/11/22(Thu)21:36:37 No.883727189

542 KB
oh oh oh im one :3

Anonymous

08/11/22(Thu)21:39:56 No.883727368

122 KB

Anonymous

08/11/22(Thu)21:51:14 No.883727965

55 KB
>>883727607

Anonymous

08/11/22(Thu)21:55:50 No.883728198

63 KB
>>883728049 Probably

Anonymous

08/11/22(Thu)21:58:45 No.883728355

268 KB
>>883726748 the bot made 2 threads? wtf

Anonymous

08/11/22(Thu)21:59:39 No.883728417

101 KB
>>883728266 Checked (I'm not OP, hope to see Cali today he only post here)

Anonymous

08/11/22(Thu)22:02:04 No.883728529

210 KB
>>883728397 Not Cali sorry bro >>883728355 A stupid nigger made another one. I'm not a bot tho

Anonymous

08/11/22(Thu)22:03:45 No.883728623

348 KB
>>883728529 >A stupid nigger made another one. damn i'll check the date and see who did it first, fren

Anonymous

08/11/22(Thu)22:04:55 No.883728673

347 KB
>>883728623 >>883728529 true you were first

noko

08/11/22(Thu)22:06:06 No.883728731

653 KB
>>883727253 ;D

Anonymous

08/11/22(Thu)22:20:24 No.883729324

1.53 MB

Anonymous

08/11/22(Thu)22:28:48 No.883729749

12 KB
>>883726748 Where's the vagina? How did they remove it?

Anonymous

08/11/22(Thu)22:37:03 No.883730170

1.8 MB
>>883729446 I guess it is getting a bit bigger yeah, I've always kinda had stretch marks though.. >>883729481 Okay c:

Anonymous

08/11/22(Thu)22:41:00 No.883730381

399 KB
>>883730170 Hi emma >>883730177 Striped would be for me less appealing because more "common". A sexy pair of panties is never put on without something in mind

Anonymous

08/11/22(Thu)22:47:14 No.883730704

1.4 MB
>>883730274 Aha yeah I feel that, I wish I didn't have them but it kinda gives me a milfy look which I feel some guys are really into >>883730309 Yes you may~ >>883730381 Awwe hi c:

Anonymous

08/11/22(Thu)22:48:23 No.883730763

292 KB
>>883730557 Not me OP is Kay iirc and this ass is near perfect

Anonymous

08/11/22(Thu)22:49:48 No.883730838

1.25 MB
I’m one in secret

Anonymous

08/11/22(Thu)22:52:35 No.883730980

1.2 MB
>>883730704 Happy to see your gorgeous body here

Anonymous

08/11/22(Thu)22:55:11 No.883731099

1.31 MB
>>883730967 Idk I’m still in the closet and never been with a guy yet

Anonymous

08/11/22(Thu)22:58:17 No.883731247

1.38 MB
>>883731053 Probably not that’s very life changing and idk my family would definitely abandon me lolMM

Anonymous

08/11/22(Thu)23:01:19 No.883731400

1.2 MB
>>883731257 At this point you should show your collections

Anonymous

08/11/22(Thu)23:04:05 No.883731519

1.62 MB
can i play too?

Anonymous

08/11/22(Thu)23:05:21 No.883731582

766 KB
>>883730980 Awwe thank you, always happy to share it here ;3 >>883731007 Oh gosh that's so nice to hear.. hehe I am proud of my curves and love to have my puffy nipples played with. I'd love to be a proper wife someday >>883731233 Mmm oh yes for sure, I wouldn't worry about them at all, plenty of guys who'd bang a fine ass stretch marks or not

majk

08/11/22(Thu)23:06:24 No.883731628

214 KB

majk

08/11/22(Thu)23:10:15 No.883731829

213 KB

Anonymous

08/11/22(Thu)23:16:39 No.883732105

1.64 MB
>>883731651 Aww no problem at all dear c: >>883731653 Mmhmm oh yes, I just wanna be completely man handled and filled with all the alpha cum I can get

Anonymous

08/11/22(Thu)23:31:38 No.883732821

1.78 MB
>>883732423 I would if I could.. I'm a desperate bitch in heat rn >>883732533 No sir, fill me up and plug me up good please~

Anonymous

08/11/22(Thu)23:37:02 No.883733082

658 KB
me

Anonymous

08/11/22(Thu)23:41:18 No.883733265

1.2 MB
Hi

Anonymous

08/11/22(Thu)23:44:49 No.883733428

1.49 MB
>>883732972 Mmmmff fuck yes, just make me a hot leaky mess and fuck my mind up! >>883733009 Aheh oh well yeah I'm usually vers too actually, but I'm really drunk tonight and just want someone to use me.. >>883733103 Mmm sounds good, fuck me till I can't even stand up anymore

Anonymous

08/11/22(Thu)23:49:24 No.883733637

782 KB
>>883733553 South america, not a pajeet

Anonymous

08/11/22(Thu)23:50:38 No.883733703

120 KB
>>883728673 >>883728623 >>883728355 Hey thats meee, but at least share my newer pics those ones are kinda cringe to me lol

Anonymous

08/11/22(Thu)23:53:25 No.883733837

156 KB
>>883733786 I havent really made a lot lately lol

Anonymous

08/11/22(Thu)23:53:33 No.883733845

1.2 MB
>>883733637

Anonymous

08/11/22(Thu)23:54:50 No.883733903

564 KB
>>883733828 Nah, not really, i'm a closeted fag tbh >>883733845

Anonymous

08/11/22(Thu)23:55:18 No.883733934

1.3 MB
had another hookup ama

Anonymous

08/11/22(Thu)23:56:58 No.883734022

354 KB
>>883733872 I got more stuff to do than take nudes sillyy

Anonymous

08/11/22(Thu)23:59:40 No.883734157

171 KB
>>883734068 Tbh avoid Grindr at all costs if you dont want to catch a std. Go on tinder and look for a cute boy toy to date. Depending on where u live it might not take that long to find.

Anonymous

08/12/22(Fri)00:00:04 No.883734178

1.39 MB
>>883733957 Mexico, and yeah i have a couple of toys

Anonymous

08/12/22(Fri)00:00:12 No.883734183

404 KB
OC, hey b, would you?

Anonymous

08/12/22(Fri)00:01:55 No.883734259

1.14 MB
>>883733588 Nah I don't right now sadly.. >>883733668 Mmhmmm it's quite tiny and leaks a lot when I'm horni, and especially when I'm being teased.. whew that sounds pretty fucking intense, I'd love to be left in such a pathetic state though..

Anonymous

08/12/22(Fri)00:02:25 No.883734286

1.32 MB
>>883733981 very fulfilling if you catch my drift, am satisfied >>883734068 i find my dates on tinder, just works for me, mileage may vary though

Anonymous

08/12/22(Fri)00:03:14 No.883734312

88 KB
>>883734278 Is that uncommon?

Anonymous

08/12/22(Fri)00:04:22 No.883734368

94 KB
Who would provide their face as my seat?

Anonymous

08/12/22(Fri)00:06:29 No.883734460

376 KB
>>883734312 Wrong thread buddy

Anonymous

08/12/22(Fri)00:07:56 No.883734527

474 KB
>>883734278 im not brown its just the lighting, im white + asian so i guess a light yellow? idk haha >>883728397 Hey dinner anon, how've u been? >>883734382 I have been summoned indeed, feel like its been a while since I last show up but its only been a few days.

Anonymous

08/12/22(Fri)00:09:40 No.883734597

134 KB

Anonymous

08/12/22(Fri)00:10:11 No.883734621

319 KB

Anonymous

08/12/22(Fri)00:11:28 No.883734669

260 KB
>>883734368 need to see whole body first you look chunky, kinda hot

Anonymous

08/12/22(Fri)00:11:43 No.883734679

1.56 MB
>>883733934 >>883734326 thanks >>883734440 that might be worth a shot, i'm sure you'll find your own trap slut lol, it's where i met my current fuckbuddy

Anonymous

08/12/22(Fri)00:12:53 No.883734720

1.21 MB
>>883734365 Lmaoooo that's totally my case >>883734400 No i don't use it, sorry >>883734460 Sorry you don't like it, i know i'm not that cute >>883734482 Ding ding ding!

Anonymous

08/12/22(Fri)00:15:27 No.883734835

1.53 MB
anyone have any tips for losing weight? i've gained over 40 pounds ever since quarantine and i'm looking to lose them (and/or more) before starting hrt.

Anonymous

08/12/22(Fri)00:15:59 No.883734860

517 KB
>>883734580 ahh ic yeah that checks out then, no idea what "hapa" means, had to look it up lol >>883734684 I mean there like 10 of these threads per day so that normal. I hope this pic works, I unfortunately dont have exactly what ur asking for

Anonymous

08/12/22(Fri)00:16:18 No.883734877

324 KB
>>883733082

Anonymous

08/12/22(Fri)00:16:36 No.883734887

1.79 MB
>>883734739 he fucked me raw doggystyle (my favorite), also on my back with my legs on his shoulders. got me daydreaming right now hnngh

Anonymous

08/12/22(Fri)00:17:43 No.883734940

1.93 MB
>>883734669 I did become a little chubby but most of it goes to my thighs and ass lol. (Nice blunt btw) Also i have been posting these >>883734157 >>883734022 >>883733703

Anonymous

08/12/22(Fri)00:24:07 No.883735169

589 KB
>>883734980 thanks anon! >>883734986 yupppppp cant do anything about it haha, got one "bad" trait of being mixed lol

Anonymous

08/12/22(Fri)00:24:14 No.883735173

1.16 MB
>>883735015 a little yeah, but mostly it just flopped around while he was in me :p felt great

Anonymous

08/12/22(Fri)00:24:17 No.883735174

1.24 MB
>>883734909 Maybe i'll post more often!! >>883735055 I'll keep it in mind!

Anonymous

08/12/22(Fri)00:26:21 No.883735257

942 KB

Anonymous

08/12/22(Fri)00:26:31 No.883735266

1.36 MB
>>883734302 Awwe thanks :3 >>883734443 I've tried that but it's very difficult to find anyone where I live, I'm not in the most ideal town for hook ups like that. >>883734551 Mmm smother it in cum please >>883734651 Mmhmm that's all that's on my mind right now.. that and cum.. all over my body

Anonymous

08/12/22(Fri)00:26:37 No.883735268

179 KB
>>883734940 i don't mind chubby people, i think some of them look pretty hot to be honest

Anonymous

08/12/22(Fri)00:26:54 No.883735277

19 KB
>>883734943 >drink a lot of water, 2 hour walks every day do you think vitamin D deficit has anything to do with it? i'm in class all day nearly every day in an all-indoor campus and then i get home and work till 7pm. i'll gladly walk at night, it's just i'm not sure if i need more sun or some supplement lol >>883735037 >start >How much time have set aside for fitness >If zero, then start with 5 minutes. >move up the next week. see this is what i fucking need

Anonymous

08/12/22(Fri)00:30:06 No.883735419

1.63 MB
had a hookup today, body count is probably around 17 guys, ama >>883735231 basically yeah, i lose a lot of my self respect when i'm getting my guts rearranged ahah

Anonymous

08/12/22(Fri)00:30:24 No.883735433

1.15 MB
>>883735135 Heh, thanks!! >>883735302 Otaku shit >>883735331 Thanks!! >>883735357 I do, sir.

Anonymous

08/12/22(Fri)00:31:57 No.883735511

379 KB
>>883735212 oh plenty just scroll down a bit haha, this was a very fun and frustrating set to make ;) Im so helpless in this outfit

Anonymous

08/12/22(Fri)00:33:56 No.883735587

1.2 MB
>>883735433 >>883735511 You look so cute with that plug! So femenine and fragile <3

Anonymous

08/12/22(Fri)00:34:00 No.883735592

827 KB
>>883735268 Thick dickgirls are the best <3

Anonymous

08/12/22(Fri)00:36:15 No.883735669

1.24 MB
>>883735603 When i was 18 i used to post under that pseudonym on /soc/ and sometimes in b, such good memories!!

Anonymous

08/12/22(Fri)00:36:49 No.883735686

1.57 MB

Anonymous

08/12/22(Fri)00:37:31 No.883735713

109 KB
>>883735646 cali might but only with some kind of mask like this, to avoid social suicide

Anonymous

08/12/22(Fri)00:38:19 No.883735751

789 KB
>>883735646

Anonymous

08/12/22(Fri)00:39:54 No.883735829

503 KB
>>883735533 >checked For dubs of course >>883735587 Thanks fellow trap/femboy/sissy. Kinda regret getting the black cuffs now that i see the pink ones are cute (sorry idk what u prefer XD) >>883735646 Is this not considered porn already? What would u like to see if I did?

Anonymous

08/12/22(Fri)00:40:16 No.883735850

1.21 MB
>>883735745 24,still in there bc why would i wanna come out? i'm bi, and dudes are like a good time, but i wont commit to anything with a man lol

Anonymous

08/12/22(Fri)00:41:12 No.883735912

405 KB

Anonymous

08/12/22(Fri)00:43:45 No.883736043

10 KB
>>883735895 >imagine if you start doing webms >making webm's for fat losers holed up in their rooms wasting precious resources and space Yeah man, I think that's really the way to go.

Anonymous

08/12/22(Fri)00:44:39 No.883736078

1016 KB
>>883735404 Heh pretty bad, but not bad enough that I can't go out without wearing them >>883735410 Ohhh that sounds like a fun game, definitely be down for that

Anonymous

08/12/22(Fri)00:44:59 No.883736092

93 KB
>>883736002 I do have a gf lol, she tops me at times!! >>883735982 >>883735829 In additon to that, black ot pink are fine by me!

Anonymous

08/12/22(Fri)00:48:32 No.883736280

90 KB
>>883736199 Why not i love it!!

Anonymous

08/12/22(Fri)00:48:47 No.883736299

596 KB
>>883735713 hahaha yes very true >>883735895 oh ive given it thought before but risky for my tastes, if I ever figure something out tho, dont worry ill post it ;) >>883736086 sure thing anon, here u go, its the "begging" pic. I dont show it very often tho

Anonymous

08/12/22(Fri)00:49:03 No.883736310

292 KB
>>883735592 true true >>883735087 >Would love to see more of you sure dude

Anonymous

08/12/22(Fri)00:50:25 No.883736377

117 KB
>>883735982 I do have one for my face and body, I basically moisturize every day and watch my face twice a day. Here a pic of me in pink! I call it the "Pink Baby" outfit

Anonymous

08/12/22(Fri)00:51:56 No.883736438

640 KB
Hi:)

Anonymous

08/12/22(Fri)00:52:16 No.883736447

296 KB

Anonymous

08/12/22(Fri)00:58:42 No.883736730

282 KB

Anonymous

08/12/22(Fri)01:01:24 No.883736852

514 KB
>>883736547 Here maybe this will help <3 >>883736455 we got another one hook line and sinker, welcome to the degeneracy anon! >>883736769 In my ass is always an option too anon ;)

Anonymous

08/12/22(Fri)01:01:49 No.883736874

1.84 MB
>>883735419 i'm already craving another pounding :/

Anonymous

08/12/22(Fri)01:02:49 No.883736917

1.58 MB
>>883736156 Awe gee ya think so? Well here's one where you can see 'em a bit c: >>883736236 Mmhmm that they are, gotta take more pics in that outfit soon

Anonymous

08/12/22(Fri)01:06:18 No.883737072

88 KB

Anonymous

08/12/22(Fri)01:10:17 No.883737219

17 KB

Anonymous

08/12/22(Fri)01:11:35 No.883737269

1.09 MB
>>883736852 >welcome to the degeneracy anon! thanks yeah but i need to improve in a lot of aspects before i start posting regularly

Anonymous

08/12/22(Fri)01:11:46 No.883737276

1.97 MB
>>883736967 Yeaaah you're right about that. Glad you think so~ >>883736998 Definitely will do very soon c: >>883737051 Mmm does it? Good enough to eat out?

Anonymous

08/12/22(Fri)01:13:26 No.883737331

1.04 MB

Anonymous

08/12/22(Fri)01:14:43 No.883737388

34 KB

Anonymous

08/12/22(Fri)01:14:43 No.883737390

1.79 MB
>>883737132 you guessed it! that same dude. and yes, he finished inside again next time i find someone else is when i wanna be double teamed lol

Anonymous

08/12/22(Fri)01:15:40 No.883737431

64 KB

Anonymous

08/12/22(Fri)01:15:49 No.883737441

538 KB
>>883737073 What a shame so much cum goes to waste tho, but I am honored u came anon <3 >>883737163 Hot dam indeed (at least I think so haha) >>883737269 Sounds good and I wish u the best of luck! I would start with somewhere better lit. More pink for motivation!

Anonymous

08/12/22(Fri)01:18:13 No.883737539

1.38 MB
>>883737441 >I would start with somewhere better lit. ok, i'll buy some of the lamps that photographers use lol

Anonymous

08/12/22(Fri)01:19:38 No.883737585

1.63 MB
Anyone have any tips for shaving and not eating shit? I Nair my cheeks to avoid weird shaving patterns (& therefore ingrown hairs) then use a razor in my crack/cleanup any missed spots, lotion, then done. I end up smooth, but almost always a few days later I have little red bumps on my cheeks. I plan on meeting my boyfriend soon and I know he doesn't mind but I see your butts here and think maybe you're doing something differently.. thoughts?

Anonymous

08/12/22(Fri)01:22:36 No.883737703

165 KB
>>883737484 i'd consider it big, he's 8 inches and fairly girthy, perfect fit for me ;) >>883737496 like a warm gooey mess inside your guts ready to glaze my sore butthole basically :x

Anonymous

08/12/22(Fri)01:28:29 No.883737933

245 KB