Trap thread ID: 874749848

First found on 2022-03-20(03:00:48)

Top Rated Desensitizing Anal Lube For Couples

Anonymous

03/20/22(Sun)00:21:32 No.874749848

144 KB
no trap thread!?

Anonymous

03/20/22(Sun)00:21:49 No.874749867

206 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)00:23:09 No.874749951

135 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)00:23:44 No.874749995

421 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)00:24:59 No.874750064

216 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)00:29:22 No.874750285

183 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)00:29:30 No.874750299

1.76 MB
OC Kik _ally_123456789

Anonymous

03/20/22(Sun)00:29:47 No.874750314

39 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)00:31:07 No.874750386

79 KB
>>874750327

Anonymous

03/20/22(Sun)00:32:15 No.874750455

62 KB
>>874750275

Anonymous

03/20/22(Sun)00:32:45 No.874750479

1.83 MB
>>874750285 >>874750403 I recognize that femboy ass, thats kiwi-kani.

Anonymous

03/20/22(Sun)00:33:19 No.874750508

1.85 MB
>>874750479

Anonymous

03/20/22(Sun)00:33:27 No.874750519

62 KB
>>874750405 yeah Riley Dennis. hot as fuck.

Anonymous

03/20/22(Sun)00:33:50 No.874750540

59 KB
>>874750177 Then I would make you a nice dinner laced with poison. <3 i am a rather good cook. Youd have to watch me at all times or I'd try to kill you. <3 >>874750204 Kek nice schizo post bro. And what golden ipod. Is that my reward for being a racist >>874750245 Lol gayy

Anonymous

03/20/22(Sun)00:35:26 No.874750621

1.56 MB
The last transwoman I dated would give me a blowjob and without touching herself, cum all over my feet and the floor. That's what I love about tranwomen, they can't fake being turned on. I say dated but really it was just a girl from class I would meet up with from time to time. I couldn't really date her because I was afraid my friends or family would find out, but the funny thing is the transwoman was hotter than all of girls I've dated since. This culture is fucked up.

Anonymous

03/20/22(Sun)00:35:35 No.874750630

350 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)00:37:14 No.874750715

1.29 MB
>>874750621

Anonymous

03/20/22(Sun)00:38:39 No.874750774

1.04 MB
>>874750615 Why? Do you just want to talk? >>874750672 Yeah that's me >>874750730 I replied sheesh and I dont remember agreeing just yet. Smh

Anonymous

03/20/22(Sun)00:41:10 No.874750904

335 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)00:41:49 No.874750941

144 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)00:42:41 No.874750980

200 KB
>>874750844 lmao a faggot can't be a nazi. that guy in a wig is just being edgy. id kill him first for disrespecting the race, and just for being a sissy.

Anonymous

03/20/22(Sun)00:42:54 No.874750996

391 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)00:46:22 No.874751185

1.16 MB
>>874750881 No, I had to stop. She started talking about being my real gf which could never happen. She wanted to meet my parents and friends, but most of them are all religious and they hate gays, and don't understand the distinction between transgenders and gays. I'm in a relationship with a naturally born girl right now, but I miss the transgirl.

Anonymous

03/20/22(Sun)00:46:55 No.874751212

1.09 MB
>>874750894 Just ask around for a giant racist cat. Shouldnt be too hard. >>874750971 That's fine then

Anonymous

03/20/22(Sun)00:48:04 No.874751294

410 KB
>>874751212 need this foot rest enegry pose pic from you

Anonymous

03/20/22(Sun)00:48:39 No.874751323

99 KB
>>874750844 Nice dubs! Also all trannies should fuckin hang

Anonymous

03/20/22(Sun)00:48:49 No.874751336

353 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)00:50:52 No.874751441

744 KB
>>874751294 Hows this >>874751332 Sounds based

Anonymous

03/20/22(Sun)00:54:30 No.874751617

350 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)00:54:47 No.874751629

51 KB
>>874751441 >mfw you'll never be a woman

Anonymous

03/20/22(Sun)00:55:39 No.874751681

1.08 MB
>>874751456 Kek you think I have friends. Lol. Imagine talking to people. Please go ahead and track me down. I'm kinda curious if there are any pics of me that I havent posted on 4chan. >>874751629 Agreed

Anonymous

03/20/22(Sun)00:57:15 No.874751752

724 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:01:09 No.874751955

907 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:01:52 No.874751997

56 KB
>>874751665 Go for it. >>874751855 How cruel. I might just cry.

Anonymous

03/20/22(Sun)01:03:37 No.874752081

545 KB
>>874751997 >>874751681 >>874751212 >>874750774 >>874750540 you guys haven't figured out this is a coomer who saved this guys photos and is larping? summer is coming.

Anonymous

03/20/22(Sun)01:03:51 No.874752098

140 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:04:43 No.874752140

304 KB
Hiiii. Eess me. Back in one of these threads to complain about regretting stopping HRT and also get cute compliments on how I used to be :/

Anonymous

03/20/22(Sun)01:05:53 No.874752196

55 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:06:25 No.874752217

218 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:06:44 No.874752235

979 KB
>>874751978 Ok. Why didnt you track me down 2 weeks ago when you swore you'd get me last time. Or is this time the real time. Also I mostly just hate niggers. And jews. And most women. Theres a few based ones in each group but yeah most people are racist. No reason to lie about it. >>874752081 Nope it's actually me. Was on the thread for like 2 hours today >>874752102 Who said I wanted to die. My leg does kinda hurt but I walked alot today. Otherwise I'm fairly comfy.

Anonymous

03/20/22(Sun)01:07:21 No.874752262

280 KB
>>874752194 Your wish is my command (:

Anonymous

03/20/22(Sun)01:08:33 No.874752322

206 KB
>>874752235 >doubt I've seen most of these pics before. Citation needed.

Anonymous

03/20/22(Sun)01:09:35 No.874752367

242 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:11:42 No.874752460

282 KB
>>874752132 I will not go! Turn the lights off! Carry me Home!

Anonymous

03/20/22(Sun)01:12:07 No.874752484

1.02 MB
>>874752278 Sure if you want >>874752314 What ever you say >>874752322 Yeah I posted them in the last thread. I took the megumin ones last week and havent posted since then so you might've saw them an hour or two ago >>874752391 Are we going over this again? >>874752440 Wait or was it you

Anonymous

03/20/22(Sun)01:12:16 No.874752489

822 KB
>>874752264 sadly no

Anonymous

03/20/22(Sun)01:13:29 No.874752548

256 KB
>>874752507 Agreed

Anonymous

03/20/22(Sun)01:13:52 No.874752569

738 KB
>>874752489

Anonymous

03/20/22(Sun)01:14:33 No.874752600

70 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:14:42 No.874752608

906 KB
>>874752569

Anonymous

03/20/22(Sun)01:16:26 No.874752687

79 KB
>>874752604 indeed anon

Anonymous

03/20/22(Sun)01:16:48 No.874752708

201 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:17:39 No.874752757

245 KB
>>874752307 (Was) hot as fuck. It's a long story. I started because of the trap/trans fetish. I'd always felt very feminine. I'm short, feminine face, smol and feminine body. Started crossdressing, which turned into like the full-on crossdressing. I'd get home from work and go full-bore. Take a bath, shave, do my makeup, put on cute panties and a bra (much later bought a breastform), find a cute outfit, put on some press-ons and then just do normal things like make dinner and clean up. The CD went from just for fetish to like normal. I was more comfortable all dressed up than I was in "boy mode" as I and so many call it. I will say that the first time I went out in public dressed was so nerve wracking. But as time went on, it just became normal. I was very passable. So after like a year of it, I figured I'd transition. My therapist was like "before I can prescribe you, you have to spend a day dressed up to see how it feels in public and how people look at you", etc. I was just like yeah that's not gonna be an issue.

Anonymous

03/20/22(Sun)01:18:29 No.874752806

939 KB
>>874752581 Maybe later >>874752695 Of course I did. I try not to lie. I wanted to do 2b today but I hung out with grandma a bit too long

Anonymous

03/20/22(Sun)01:18:53 No.874752822

332 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:19:27 No.874752852

109 KB
>>874752484 why would you want to dress like a woman and even worse, be a weeb? do you ever think of your ancestors and how ashamed they would be?

Anonymous

03/20/22(Sun)01:21:21 No.874752936

364 KB
>>874752894

Anonymous

03/20/22(Sun)01:24:33 No.874753094

357 KB
>>874753034

Anonymous

03/20/22(Sun)01:25:31 No.874753147

1.03 MB
>>874752852 Idk my parents cosplay too. My mom has a thing for raistlin majere and almost named me after him. >>874752973 Thanks <3. I'll probably cosplay her tomorrow if I get the chance. And I take pretty good care of grandma. I took her to a flea market today and next weekend I'm having a nice dinner with her

Anonymous

03/20/22(Sun)01:26:28 No.874753179

77 KB
>>874753006 >>874752936 What in the fuck. Is that just fat?

Anonymous

03/20/22(Sun)01:28:01 No.874753256

933 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:30:00 No.874753352

835 KB
>>874753199 Didnt I just post them. Smh

Anonymous

03/20/22(Sun)01:33:25 No.874753510

580 KB
OC ;3 Want to do bodywriting so bad <3

Anonymous

03/20/22(Sun)01:36:23 No.874753644

79 KB
Some OC I’ll take requests if anyone has any :)

Anonymous

03/20/22(Sun)01:37:17 No.874753685

591 KB
>>874753510 like this mami

Anonymous

03/20/22(Sun)01:40:15 No.874753812

71 KB
>>874753672 Okee

Anonymous

03/20/22(Sun)01:42:25 No.874753914

110 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:43:02 No.874753952

941 KB
>>874753443 I do as I do. And thanks <3 >>874753488 Yeah his name is oscar. I cant find a pic of him easily on my phone though >>874753778 I know it's kinda wild but having a penis means you're a man and typically having a y chromosome either means you're intersex or male. You can be cute and male. Just dont be a faggot about it.

Anonymous

03/20/22(Sun)01:48:20 No.874754220

538 KB
>>874753541 >>874753685 More <3 please

Anonymous

03/20/22(Sun)01:49:37 No.874754284

416 KB
>>874753661 I don't really have any good dick pics. Unless you want me to take one rn. I deleted a lot, like 75% of my pics when I stopped HRT, it was like a purge. Here's my ass like around the time I started HRT.

Anonymous

03/20/22(Sun)01:50:29 No.874754318

294 KB
>>874754220

Anonymous

03/20/22(Sun)01:52:50 No.874754431

666 KB
Give me attention plz

Anonymous

03/20/22(Sun)01:54:29 No.874754500

83 KB
>>874753900 The dubs have spoken >>874754065 Cant remember my password. I have a kik though. If you have one, add Totalhoser

Anonymous

03/20/22(Sun)01:54:52 No.874754514

989 KB
>>874754047 Thanks >>874754139 Feels alright thanks for asking >>874754214 So how does trans women being men mean I disagree with you. And there are intersex people but it's like children with autism. It's a genetic disorder >>874754310 I'm going to assume the kind that you go out on and not day of the week. Idk probably staying inside and using you as a pillow while we watch a movie, then get some take out and get drunk and comfy. Otherwise, the days in october are nice. I like fall alot >>874754371 Thanks <3. And I get that alot from my friends

Anonymous

03/20/22(Sun)01:57:06 No.874754617

234 KB
>>874754506

Anonymous

03/20/22(Sun)01:57:49 No.874754654

659 KB
>>874754488 I got it off of aliexpress a while back. The zipper in the back broke but I can still wear it inside the house. I don’t think they sell it anymore tho

Anonymous

03/20/22(Sun)01:57:58 No.874754661

121 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:58:32 No.874754683

503 KB
>>874754406 Thanks <3. I go on these threads all the time on weekends or if I have an excess of free time and horny. I used to post on here like a year or so into my transition because I was depressed and wanted validation and compliments. I've seen a lot of people use my pics for Larping, which I didn't even know was a thing before I went on 4chan. I mean I knew about the whole medieval nerf swords thing larping. But still, I get kinda turned on sometimes reading the comments about my pics when I see them. I've thought about calling them out but I don't. lol

Anonymous

03/20/22(Sun)01:59:13 No.874754722

409 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)01:59:42 No.874754751

236 KB
>>874754514 >And there are intersex people but it's like children with autism. It's a genetic disorder What I'm getting at, but we aren't talking about those kind of people >how does me saying women can be men disagree with you saying women can't be men anon, I...

Anonymous

03/20/22(Sun)02:00:49 No.874754795

77 KB
>>874754506 You can cum on my feet if you’d like :) I’d love to rub someone’s cock with my toes

Anonymous

03/20/22(Sun)02:03:59 No.874754922

143 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)02:04:42 No.874754957

163 KB
>>874754270 >>874754318 >>874754506 >>874754726 <3 more more more

Anonymous

03/20/22(Sun)02:06:04 No.874755012

3 KB
>>874752367 >tfw my pics from 10 years ago still get posted

Anonymous

03/20/22(Sun)02:06:59 No.874755052

68 KB
>>874754617 Wow. You're beautiful please post more >>874754654 I adore your cage, can I see it close up? :3

Anonymous

03/20/22(Sun)02:08:19 No.874755118

439 KB
If any traps in here are interested Ive got money to waste and I’ll buy pictures off you if you sell and take requests. Completely serious too. Message me yourself on Discord Ghostly#5431 and we can talk about it some more. Don't worry if you think I won't be into you or not. My taste is all over the place.

Anonymous

03/20/22(Sun)02:09:29 No.874755171

1.15 MB
>>874754732 They've been doing it for years and it seems like it hasnt been working. Sorry anon. >>874754751 Idk what you're getting on about, but if you think trannies are women. I'm not going to sway you on that. We can believe different things. It's not like we hang out on the weekends and see movies together. I dont need to agree with you. >>874754835 If we're going to be cooking at that point I'd rather just cook. I'm fairly good at cooking. >>874754973 Then why do you discriminate against me based on my belief that all humans are not equal. And you can track me down if you want it doesnt make a difference to me >>874755128 <3 love you too

Anonymous

03/20/22(Sun)02:10:32 No.874755229

541 KB
>>874755052 Thx anon. Here you go. The lock I have on it right now is broken and it won’t close so I gotta get a new one. I also haven’t been able to do chastity long term because it starts to hurt. I’m trying to have it on for longer periods tho

Anonymous

03/20/22(Sun)02:13:39 No.874755369

487 KB
>>874754934 >>874755108 What do you mean? Like people have a kink of using other's pics and pretend to be that person is their kink? Is that what larping is? Like the kink is pretending you're someone else? Also thanks for the compliments. I wish I had my tits when I took these, also wish I still had that outfit. Took those at my ex at the time's apt, in her clothes.

Anonymous

03/20/22(Sun)02:13:54 No.874755374

213 KB
>>874755268 The pic? Or in life? Yes to both I guess >>874755338 They're all old, but sure if you want

Anonymous

03/20/22(Sun)02:14:23 No.874755399

67 KB
>>874755158 Thank you, theyre a little big on me but I think theyre comfy lol Totalhoser on kik >>874755229 Its super cute either way. I have so much fun just laying there and kissing on it :3 Have you considered getting a smaller size?

Anonymous

03/20/22(Sun)02:17:21 No.874755504

562 KB
>>874755241 Sry I don’t really feel all that comfortable sharing my discord. >>874755399 I have a few other cages but right now this ones seems to be right for me. I also don’t really think a smaller cage is going to work for me. I think it would be more uncomfortable and drive me away from putting it on.

Anonymous

03/20/22(Sun)02:19:12 No.874755584

992 KB
>>874755350 Ngl made me kek >>874755425 Ohh no I feel weak and venerable all of a sudden. Time to make an only fans and request money for something I once did for free and out of love. >>874755430 Idk I'm a fairly good cook and I've been cooking for myself for years. You can try my cooking if you want. But I have trust issues and have to watch people cook my food or I won't typically eat in one on one environments. So I usually just make it myself

Anonymous

03/20/22(Sun)02:23:16 No.874755765

545 KB
>>874755528 >>874755541 I just don’t feel comfortable in general. I like the anonymity here and that I can come and go if I don’t feel like posting. I don’t really do this very often either too so I think you would just be ghosted in the end. Sry

Anonymous

03/20/22(Sun)02:23:56 No.874755793

83 KB
>>874755482 Thank you :) Maybe I’ll paint them next time >>874755504 I understand. I dont own a cage so i dont realize how uncomfortable they might get. I still havent decided if I want one.

Anonymous

03/20/22(Sun)02:28:41 No.874756000

527 KB
>>874755428 Oh okay. Yeah idk if I'd call it a kink, it was just more like the compliments were hot. Plus the like stories the larper made up were like kinda fun and hot scenarios. Idk. Maybe that is a kink. This whole board is so odd though, it's like an amount of people are idk what the correct word is..wary..? Maybe. You post something and sometimes you get the "larp, post a pic of you on that blanket with a timestamp also showing the window of the thread in the background" and then an army of people go crazy if you don't do exactly that. But yes, I do get off on people larping with my pics and the really nice and hot comments on them. lol >>874755503 They are soft, though I wouldn't want to actually smother you with them. You'll have to come up for air every so often. One more booty pic for y'all. I'm starting to get sleepy

Anonymous

03/20/22(Sun)02:30:12 No.874756047

328 KB
>>874755793 They can be pretty fun but uncomfortable. I’d recommend getting some cheap one. If you wanted to I could show you some of my other cages.

Anonymous

03/20/22(Sun)02:32:57 No.874756152

441 KB
>>874755432 Cum on them please

Anonymous

03/20/22(Sun)02:33:11 No.874756162

1.22 MB
>>874756003 Stay mad about it >>874756004 Says the incel leaping on /b/?

Anonymous

03/20/22(Sun)02:35:52 No.874756268

62 KB
>>874749848 ▼ Vile failed abortion with no adapt use but only to indulge it's fragile existence towards a superior being only to be abused violently for amusement. The only evolution of such display is if they are encouraged to submit total failure and ending the life line with a sharp rusty slash. I greet no weak display of diluted mind, but softly corrupt it's limits with acute anomalies.

Anonymous

03/20/22(Sun)02:37:30 No.874756341

84 KB
>>874756047 I would love you to show of more, yes please

Anonymous

03/20/22(Sun)02:39:10 No.874756389

839 KB
>>874755675 We both know that probably wlnt happen anon. We'd have to meet long before we'd get married >>874755707 You better keep an eye on the food. I hate burnt anything. My dad used to burn borgor and hot dogs all the time. >>874755799 I hate niggers mostly since I've never interacted with a good one. Getting robbed by one certainly makes you think less of a person. Especially if it happens multiple times. But thats not why I discriminate based on race. If we are all equal mentally and physically why arent we all the same. Is it all nurture, rather than nature and if so then why doesnt an adopted child inherit the intellect of his adoptive parents. And what are birth defects if not an obvious sign of deficiency. I discriminate against such people but I don't treat them poorly. Unless I'm spurned I tend to treat most people kindly. But if its 3 am and I see a gang of men of any race I'm not going to take my chances. But if it's a gang of women, I'm just going to assume they're drunk whores, and not give a damn. >>874755880 ? Please elaborate on what you're referring to >>874755911 But if I'm a woman I need material possessions and wealth to prove my worth. Thank you for showing me that anon. And thank I got candy corn as a gift a few years ago >>874756162 Ohh based are you a fellow candy corn enjoyer >>874756269 I'll still be up for a bit but my sleepy pills are working well >>874756309 Yeah I'm 30ft tall pls dont tell the other giants they'll bully me

Anonymous

03/20/22(Sun)02:42:39 No.874756513

498 KB
>>874756341 Ok it might take me a little bit cuz imma bit worked up rn

Anonymous

03/20/22(Sun)02:44:52 No.874756615

230 KB
>>874756032 What? Ohhhhh wait, that's the thing like if you have the same number in your post, right? I have used 4chan for years and still forget those things. >>874756251 Yeah, the board is so weird. The demand of proof is just so weird. Back when I posted the earlier pics I posted these: >>874752140 >>874752262 >>874752757 which I posted like a day later when I was going through that whole depressed, wanted validation and compliments shit, there were people that wanted pics for verification and i posted pics of my body, in the same clothes and was called out as being fake because the bedspread was different. Like...? Are y'all not aware that people have different sets of sheets?? I'm fake because I change my sheets? Which their response was to have me change my sheets and take a pic with that bedspread. Like how-about-fucking-no.

Anonymous

03/20/22(Sun)02:45:23 No.874756637

859 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)02:49:22 No.874756792

111 KB
>>874756513 You have an adorable dick omg I’ll gladly take pictures of it without the cages on :o

Anonymous

03/20/22(Sun)02:50:52 No.874756849

894 KB
>>874756414 Yeah hes right. I'm actually german. >>874756524 Stop moving so fast anon sheesh. If I married every man who offered if have at least 6 husbands by now. If such a thing comes to pass let it happen naturally. >>874756593 I love cosplay. I do everything for love of cosplay above all else. And I prefer women's bodys but the baggage they have turns me off. And I like men for their personalities and I enjoy a good fucking. So for a long term relationship I'd likely choose a man over a woman. But for sex I'd choose a woman most likely. >>874756725 I'm actually planning to cosplay maka now. I'm half way though making her death scythe >>874756801 Good taste

Anonymous

03/20/22(Sun)02:59:39 No.874757150

579 KB

Anonymous

03/20/22(Sun)03:00:05 No.874757166

527 KB
>>874756792 Ok this one is my metal cage. This is the second most comfortable one that I have although with the front in it it tends to pinch when i have clothes on.